maandag 9 mei 2016

New Baby In Town

Een nieuw wonder op de wereld. Daar wou ik zelf een pakje voor maken. Het werd een eerste pyjama uit het boek: Pyjama Party. Mijn inziens klopte het patroon niet helemaal, voornamelijk voor de afwerking van de boordjes, maar ik ben ook nog maar een beginner dus misschien ligt het aan mij.
Dan heb ik nog een gepersonaliseerd boekje laten maken (met de naam, maar die heb ik even onzichtbaar gemaakt voor het wereldwijde web).

A new baby, always a wonder. I wanted to sew something: so I made the boy his first pyjamas. Pattern from the book: Pyjama Party, but I think this book only exists in Dutch. Furthermore I had a personalised book printed (the name is made invisible for the world wide web).


Het boek bestelde ik bij myzebrabook.com en ik ben tevreden over de service.
http://myzebrabook.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten