maandag 8 augustus 2016

een kussen voor de bank

Enkele maanden geleden lieten we op maat gemaakte kasten plaatsen in de inkomhall. Zo is alles netjes weggeborgen, in theorie toch, maar zeg nu zelf, het is toch altijd fijn om binnen te komen in een huis dat netjes opgeruimd (lijkt).
We kozen onder meer voor een zitbank om de schoenen aan te doen en daar wou ik een op maat gemaakt kussen bovenop. Gezien de vloerstenen wit en zwart zijn bleef ik in dezelfde kleur en ging ik voor een zwart stofje met gouden bollen van Michael Miller - confetti border.


Van de 2 meter stof die ik bestelde schiet zo goed als niets meer over. Voor de vulling gebruikte ik een hele dunne ikea matras, meer een mousse die ik gewoon op maat knipte.


Nog enkele kussentjes staan op de planning, een een leuke (kleine) kapstok. Als iemand een idee heeft voor een fijne kapstok of speelse haakjes, niet te groot want boven de bank is een schuine muur, dan mag je altijd een berichtje sturen!


Netjes hé. Voor de schoenen bedacht ik volgend systeem: als ze in paren naast elkaar staan zie je niet goed welke achter in de schuif staan, dus plaatste ik van ieder paar de ene schoen vooraan en de andere schoen achteraan, meteen een overzicht van het aanbod.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten