vrijdag 9 december 2016

Verven met 3-jarige: van ijsbeer naar éénogige zwarte beer

Na schooltijd besloot ik nog even te verven met Juliette. Het idee was heel simpel: een ijsbeer door middel van stipjes. Ziehier een schets van wat ik in gedachten had.

Ik verfde de snoet en ik Juliette mocht de stipjes zetten. Na een 10tal stipjes/streepjes besloot ze het over een andere boeg te gooien. Ze verfde ongeveer alles. En helemaal op het einde toen ik even niet keek verfde ze ook 1 oog. Tja. We hebben er beiden van genoten. Ze is zeker een uur geconcentreerd bezig geweest en ik, ik moest eigenlijk koken maar ik zat ernaast en ik genoot er van om gewoon te kijken.
Acrylverf en canvas van 'den Action'

1 opmerking:

  1. Ik denk dat het heerlijk is om ze zo bezig te zien! Lenne was gisteren aan het kleuren (lees: strepen zetten in een kleurboek) en ik was ook gewoon aan het kijken...

    BeantwoordenVerwijderen