woensdag 4 januari 2017

Wil jij mijn peter worden?

Nu de uitgerekende datum van baby nr. 2 met rasse schreden nadert, was het hoog tijd om de meter/peter te vragen. Toen op het kerstlijstje van de ene peter to be flesjes Leffe verschenen, kreeg ik een ingeving. Ik zou stickers maken voor op de flesjes met natuurlijk de volgende zin:  Wil jij mijn peter worden? En deze dan afgeven.


Ik wou wel dat het niet te opvallend was. Dus fotografeerde ik de achtergrondkleur van een Leffe flesje en ging op zoek naar een lettertype dat leek op dat op het flesje. Aangezien ik het kado natuurlijk de ochtend van Kerstmis nog moest maken en het allemaal wat minder vlot liep dan verwacht, ging ik voor een lettertype dat ik al had: Old English Text.

Ik deed duidelijk iets mis want de Cameo wou mijn registratietekens niet terugvinden en omdat de tijd drong, knipte ik dan maar met de hand uit. Iets minder netjes, maar wel sneller als je last minute nog iets nieuws moet zitten uitzoeken.
Er is nog een tweede peter die gevraagd moet worden dus daarvoor kan ik m'n bestandje dat nu toch klaar is opnieuw gebruiken.

Ondanks het feit dat ik een foto nam van de verpakking van de leffe flesje bij klaar licht is de achtergrondkleur van de stickers toch niet dezelfde als de achtergrondkleur van het etiket van Leffe,  maar ik ben toch tevreden met het resultaat.

Ik gebruikte Printable White Sticker Paper van Feeerieke.
Het bestand is terug te vinden in de facebookgroep Silhouettebloggers België waar je uiteraard ook welkom bent zonder blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten