maandag 20 februari 2017

Een alternatieve vlaggenlijn voor de familie Beer

Het werd hier even wat stiller op de blog. Dat er een baby verwacht werd, konden jullie al lezen. Intussen hebben we al genoten van de eerste weekjes samen en komt er terug wat tijd om creatief bezig te zijn.
Bij de geboorte van Juliette had ik het plan een vlaggenlijn te maken met stof. Uiteindelijk maakte ik die niet eens zelf. Nu was ik beter voorbereid, maar ondertussen had ik zoveel t-shirts bedrukt met flock en flex dat ik dacht dat het wel leuk zou zijn om hiermee een soort van vlaggenlijn te maken.

Ik kleefde de t-shirts eerst enkel met washi tape tegen de muur, maar na enkele dagen kwamen ze los. Nu gebruik ik een combinatie van Pritt poster buddies en washi tape en dat blijft veel beter kleven. Dat er rond het thema beer gewerkt werd/wordt, heeft de aandachtige lezer ondertussen wel al door.

Flex en Flock van Feeerieke
Textiel alles van Feerieke: donkerblauwe baby t-shirt; baby longsleeve zwart , witte t-shirt 3-4 jr, grijze mama t-shirt, slabbetje. behalve de kleuren die zij niet heeft, die komen van hema
PLUSPUNT voor de longsleeves van Feeerieke: ze zijn ecologisch geproduceerd.
Zwarte rugzak: ooit ergens gekregen, wel niet makkelijk om te bedrukken, de aandachtige kijker ziet dat de stof op 1 plaatsje een klein beetje gesmolten is, achja goed genoeg om van en naar de crèche te gaan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten