zondag 5 maart 2017

cheeky wipes

Mijn inziens zijn cheeky wipes een echt hebbeding. Sowieso hebben wij bij de eerste baby zeer weinig gebruik gemaakt van kant en klare vochtige billendoekjes, maar de procedure was nogal omslachtig. Wasbare luiers zijn voor mij een brug te ver (toch wel een grote investering om te starten en lijkt me ook veel werk) maar nu werden deze doekjes me aangeraden en ben ik er na wat lezen op het internet overstag gegaan. Ik kan ze iedereen aanbevelen wegens gemakkelijk in gebruik, beter voor milieu en voor de baby billetjes!, en stukken goedkoper dan de kant en klare vochtige doekjes.

Hier te koop. En deze kit komt met 2 handige containers (de blauwe voor propere doekjes die je op voorhand klaar maakt met enkele lekker ruikende druppeltjes lavendel; de groene voor vuile doekjes met een handig wasnetje zodat je de vuile doekjes er niet met je hand moet uithalen om ze in de wasmachine te doen) en 2 handige zakjes (1 voor propere en 1 voor vuile doekjes en deze is opnieuw voorzien van een handig wasnetje). Zelf koos ik voor de optie bamboo voor de doekjes zelf, omdat ik las dat deze doekjes het zachtste zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten