donderdag 21 september 2017

Over schapen en slapen

Er lag al een hele tijd een vel luminous vinyl te wachten om een muursticker voor Juliette te worden. Het idee was er al lang maar ik vond de juiste afbeelding niet (lees: ik vond mijn goesting niet).  Bij het standaard slaapritueel hier 's avonds, hoort het zingen van slaap kindje slaap. Na een tijdje zoeken vond ik wat ik wou en traceerde ik het schaap van mijn goesting ;-).

Ik probeer ook geen restjes meer te maken. Ik wil zoveel mogelijk alles onmiddellijk 'opgebruiken'. Want die restjes blijven toch maar (in de weg) liggen en veel gebeurt daar eigenlijk niet meer mee. 

Dus vulde ik het vel zo optimaal mogelijk. Wonderbaarlijk wat ik daar allemaal nog uit gemaakt heb. 
- enkele stickers voor op/rond een lichtschakelaar om deze in het donker gemakkelijk te vinden
- label voor de WC deur zodat gasten deze vinden
- sterretjes en hartjes


Benoodigdheden: 1 vel luminous vinyl dat ik bij Feeerieke kocht.

Hebben jullie een vast slaapritueel voor de kindjes? En zo ja: welk? En werkt het? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten