maandag 9 april 2018

Een bloemig tafelkleed of 2

Voor de meer ervaren naaisters onder jullie, stelt dit helemaal niets voor, maar ik wou dus een tafelkleed maken en had dat nog nooit geprobeerd. En liefst 1 met rechte hoeken zonder 6 lagen stof. Ik tikte op google in: hoe mooie hoeken naaien en kwam als meteen bij een post van madamezsazsa uit 2008.
Zeer simpel uitgelegd en voila snel klaar.
Zie eens hoe schoon recht die hoeken zijn zeg. 

  Ge zult u misschien afvragen waarom er op zo'n schoon tafeltje een tafelkleed moet liggen, maar met 2 kleine kinders in huis staan er al wat balpen souvenirs en dergelijke op, vandaar.

Aangezien het echt snel klaar was heb ik dezelfde avond nog een tweede stuk gemaakt. 

Project 1 afgewerkt naaistuk per maand: 3/12 ('t zijn wel 2 stuks, maar ze waren echt snel klaar dus tel ik het maar als 1)
De ene stof kocht ik ooit eens in de kringloopwinkel en de blauwe ligt ook al een paar jaar doelloos in de kast dus geen idee meer waar ik die kocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten