woensdag 23 mei 2018

opruimtip nr.3

Deze blog van Liesellove was de spreekwoordelijke schop onder m'n kont om nog eens een opruimtip met jullie te delen. Het bericht staat al enkele maanden klaar, maar ja iets met tijd en een gebrek daaraan zorgde ervoor dat het nog niet geblogd werd. Verwacht geen "wereldschokkende binnen de 5 minuten is je hele huis opgeruimd tip" , maar gewoon een eenvoudige hack om je het leven een beetje simpeler te maken.
Wat doen jullie namelijk met kledij die jullie al eens droegen, maar die nog te proper is om bij de was te gooien? Wel tot voor kort belandde dat bij mij op een hoop om dan uiteindelijk toch maar bij de was te geraken. Gewoon terughangen in de kast vind ik ook maar raar want dan weet ik soms niet meer dat ik het al eens gedragen heb.
Nu hang of leg ik alle spullen die ik al eens droeg, maar die dus nog niet gewassen moeten worden binnenste buiten in de kast. Zo weet ik de volgende keer dat ik ze al eens droeg en blijven ze niet ergens op een stoel rondslingeren in de kamer. Ook voor de kinderen hun kledij pas ik al enkele maanden met succes deze tip toe. En nadien kunnen de kleren dan bij in de wasmand.


Hier en hier kan je al enkele andere kleine tips lezen die ik met jullie deelde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten